با کیفیت ترین بست زیپی 30 سانتی در بازار

بست زیپی 30 سانتی یکی از پرکاربردترین بست‌هایی است که در صنایع مختلف از آن استفاده می‌شود. نوار 30 سانتی باریک مقاومی که در دو رنگ مشکی و سفید به بازار فروش ارائه می‌شود، کارایی بالایی دارد. بست زیپی برای نظم بخشیدن و دسته‌بندی محصولاتی مانند کابل، لوله و شیلنگ یا سیم برق مورد استفاده قرار می‌گیرد. از ویژگی‌های مهم این نوع بست به نصب آسان و قیمت مناسب آن اشاره نمود.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

 

بست زیپی 30 سانتی

تفاوت بست زیپی سفید و مشکی

بست زیپی سفید و مشکی از لحاظ ظاهری تفاوت چندانی نداشته و شاید تفاوت اصلی آن‌ها بیشتر در رنگ این دو نوع بست باشد. از لحاظ کیفیت و کارایی بست مشکی و سفید تنها یک تفاوت دارند. بست زیپی مشکی برای محیط باز و بست زیپی سفید برای فضاهای بسته مناسب است. دلیل اصلی این تفاوت نیز به نوع پلی‌آمید مورد استفاده در تهیه این نوع بست، مربوط می‌شود.

بیشتر بخوانید:  بازار خرید و فروش بست کمربندی ۳۰ سانت

بست سفید و مشکی در برخی ویژگی‌ها نیز مشترک می‌باشند. این دو نوع بست زیپی، بسیار نرم و منعطف بوده و مقاومت کششی مناسبی دارند. انواع بست کمربندی با قرار گرفتن در محل مرطوب، پوسیده و فاسد نخواهند شد. بست‌های زیپی دچار سایش نشده و در مقابل فشار و خط و خش کیفیت آن‌ها کاهش پیدا نخواهد کرد. بست زیپی اگر با مواد شیمیایی در تماس باشد، کیفیت خود را از دست نخواهد داد.

بست سفید و مشکی، با قرار گرفتن در سرما و گرمای شدید خراب نشده و کیفیت و کارایی خود را حفظ می‌کند. بست زیپی 30 سانتی نیز در دو نوع سفید و مشکی در بالاترین سطح کیفی توسط چندین برند ایرانی و خارجی تولید می‌گردد.

 

بست زیپی 30 سانتی

نحوه نصب بست زیپی 30 سانتی

قبل از نصب انواع بست زیپی 30 سانتی باید با ویژگی‌های خاص این محصول آشنا شوید. بست زیپی یکبار مصرف است. به عبارتی پس از سفت کردن بست زیپی، می توان آن را تنگ‌تر نمود، اما باز کردن بست کمربندی، کارایی این محصول را از بین می‌برد. در صورتی که بخواهید اتصال موقت اجسام را با باز نمودن بست، از بین ببرید، بست زیپی را باید برش داد. بست زیپی در قسمت انتهایی دارای یک قفل و زبانه است.

بیشتر بخوانید:  خرید بست کمربندی تایوانی باکیفیت به قیمت عمده فروشی

با قرار گرفتن دو یا چند محصول در کنار یکدیگر، بست زیپی را دور آن‌ها حلقه کرده و سر بست را از زبانه عبور دهید. بهتر است از ابزار مخصوص برای محکم کردن بست استفاده نمائید. بست زیپی در قسمت داخل دارای دندانه‌هایی است که ممکن است به دستان شما آسیب رساند. اگر بست زیپی انعطاف لازم را ندارد، بهتر است چند ساعتی آن را در آب گرم قرار داده تا انعطاف اولیه خود را پیدا کند. بست هایی که در معرض هوا قرار گرفته باشند، خشک و شکننده خواهند شد. در صورت نیاز به خرید لطفا با ما تماس بگیرید.