بهترین و با کیفیت ترین بست زیپی قیمت مناسب

با توجه به اینکه بست زیپی قیمت های مختلفی دارد، هنگام خرید این محصول به نکات مختلفی توجه نمائید. اگر بست زیپی را برای مکان بسته در نظر گرفته‌اید، بست سفید رنگ را انتخاب کنید، قیمت این محصول ارزان‌تر از بست زیپی مشکی است. در فضاهایی که در معرض تابش نور خورشید هستند، بست‌های مشکی رنگ گزینه بهتری می‌باشند. در خرید بست زیپی اولویت را بر کیفیت بست بگذارید. قیمت این محصول در اولویت بعدی قرار گیرد. انواع بست زیپی را از مراکز معتبر و شناخته‌شده خریداری نمائید. این مراکز بست زیپی را ارزان تر از سایر بازارهای فروش ارائه می‌دهند.

 

بست زیپی قیمت

کاربرد بست زیپی و مشخصات انواع بست

شاید بست زیپی را بتوان یکی از پرکاربردترین ابزار در صنایع مختلف نامید. از این نوع بست برای دسته‌بندی محصولات مختلف و نظم دادن به آن‌ها استفاده می‌شود. از سایزهای مختلف بست کمربندی برای موارد مختلفی استفاده می‌شود. به طور مثال بست زیپی سایز کوچک برای خوشه کردن سیم‌های برق یا نصب کابل به دیوار استفاده می‌کنند. سایز بزرگ بست زیپی برای اتصال دو یا چند لوله، کابل و شیلنگ کاربرد دارد. نصب لیبل روی کالاها با استفاده از بست زیپی آسان شده است.

بیشتر بخوانید:  مرکز فروش عمده بست کمربندی 30 سانتیمتر با ضخامت 3.6 میلیمتر

در فروشگاه‌های بزرگ، برای جلوگیری از ریزش کالاها از روی قفسه، بست زیپی را بکار می‌گیرند. البته با توجه به مکانی که قرار است از بست زیپی استفاده شود، نوع بست را باید مشخص نمود. اگر قرار است بست زیپی در مکان باز مورد استفاده قرار گیرد، بست مشکی را بکار می‌برند. بست زیپی سفید رنگ را نیز برای مکان بسته و دور از نور خورشید استفاده می‌کنند. انواع بست زیپی قیمت مناسبی داشته و خرید آن مقرون به صرفه است.

 

بست زیپی قیمت

قیمت بست زیپی

با توجه به اینکه بست زیپی یکبار مصرف است، قیمت مناسبی نیز دارد. برای خرید ارزان قیمت بست زیپی، بهتر است این محصول را از عرضه‌کنندگان مستقیم بست زیپی خریداری نمائید. این مراکز بهترین و مرغوب‌ترین بست زیپی را به قیمت تولیدی کارخانه ارائه می‌دهند. البته قیمت بست زیپی به نوع بست، سایز آن، ضخامت بست همچنین برند تولیدکننده این محصول بستگی دارد. بست زیپی سفید رنگ قیمت ارزان‌تری از بست مشکی دارد.

بیشتر بخوانید:  خرید بست کمربندی در تهران با ضمانت

بست‌های زیپی که سایز بزرگ‌تری دارند نیز قیمت بالاتری از بست سایز کوچک دارند. بست زیپی در دو نوع ایرانی و خارجی عرضه‌ می‌شود. قیمت بست زیپی ایرانی با نوع خارجی آن نیز متفاوت است. واسطه‌ها و سودجویان اگر به بازار فروش بست زیپی راه پیدا کنند، این محصول را گران‌تر از قیمت واقعی آن در معرض فروش قرار می‌دهند.  بست زیپی قیمت مناسب و ارزان را از بین برندهای ایرانی و از مراکز معتبر خریداری نمائید.

در صوزت نیاز به خرید انواع بست های کمربندی با ما در تماس باشید.